Και επίσημο το deal για το κανάλι του Μελισσανίδη


Όλες οι λεπτομέρειες της συμφωνίας. Γράφει ο Μιντιάρχης του sdna.gr, Νίκος Μποζιονέλος

Όπως τα γράφαμε ένα μήνα πριν, από τις 21 Οκτωβρίου, επιβεβαιώθηκαν μέχρι κεραίας: ο Δημήτρης Μελισσανίδης εξαγόρασε τον τηλεοπτικό σταθμό Epsilon TV. Οι διαπραγματεύσεις με τον ιδιοκτήτη του καναλιού, Φίλιππο Βρυώνη (ο οποίος ελέγχει και το Extra TV) κατέληξαν σε συμφωνία για τη μεταβίβαση του Epsilon TV έναντι, ως μάθαμε, 3,5 εκατ. ευρώ. Το συμβόλαιο μεταβίβασης αναμένεται να υπογραφεί άμεσα, ακόμη και σήμερα.

Μετά από δύο χρόνια συζητήσεων και διαπραγματεύσεων με ιδιοκτήτες μικρών περιφερειακών καναλιών, ο τέως ιδιοκτήτης της ΑΕΚ κάνει το επόμενο βήμα στο χώρο της τηλεόρασης.

Το νέο κανάλι (που προφανώς θα μετονομαστεί…) θα χρησιμοποιηθεί αρχικά για τη μετάδοση του διαδικτυακού καναλιού της «Ναυτεμπορικής» (ιδιοκτησίας Μελισσανίδη), που είναι τώρα διαθέσιμο μόνον μέσα από τις συνδρομητικές πλατφόρμες Nova και Cosmote. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, θα μετατραπεί σε κανάλι οικονομικής ενημέρωσης, δίνοντας έμφαση στην οικονομική ειδησεογραφία, στα επιχειρηματικά θέματα και στο χρηματιστήριο. Θα λειτουργεί συμπληρωματικά με την εφημερίδα «Ναυτεμπορική» και την ιστοσελίδα Naftemporiki.gr, επιτυγχάνοντας συνέργειες και οικονομίες κλίμακας.

Ο Μελισσανίδης σκοπεύει να πραγματοποιήσει επενδύσεις για τη δημιουργία υποδομής, την απόκτηση εξοπλισμού και τη στελέχωση του καναλιού. Η απόφαση του να δημιουργήσει έναν επιχειρηματικό βραχίονα  στα ΜΜΕ που θα διαθέτει και τηλεοπτικό κανάλι έχει ληφθεί από καιρό. Είχε προσπαθήσει να εξαγοράσει διάφορα μικρά κανάλια, αλλά δεν ήταν διατεθειμένος να δώσει τα υπέρογκα τιμήματα που ζητούσαν οι ιδιοκτήτες τους.

Το Epsilon TV, το οποίο από το Πάσχα του 2021 λειτουργεί κυρίως ως πλατφόρμα τηλεπωλήσεων, παρουσίασε για την περίοδο 1 Ιουλίου 2022 έως 30 Ιουνίου 2023 κύκλο εργασιών ύψους 622.303 ευρώ και καθαρά κέρδη 127.307 ευρώ. Αυτά τα κέρδη αποτελούν σημαντική μείωση σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, όπου τα καθαρά κέρδη ανέρχονταν σε 261.609 ευρώ. Η μείωση αυτή αποδίδεται στη σταδιακή μείωση του ενδιαφέροντος των τηλεθεατών, καθώς το περιεχόμενο είχε περιοριστεί σε εκπομπές τηλεπωλήσεων.









ΠΗΓΗ: sdna.gr

0/ΑΦΗΣΤΕ ΣΧΟΛΙΟ/ΣΧΟΛΙΑ

Σχόλια