Αν και δεν απειλήθηκε στην αρχή του αγώνα, ο Max Verstappen τα βρήκε δύσκολα στο τέλος από τον ταχύτατο Lando Norris, όμως κατάφερε έστω και για λίγο να τερματίσει πρώτος και να πάρει ακόμα μία νίκη στην Imola!
Πάμε να δούμε όλα όσα έγιναν σήμερα, στο Autodromo Enzo e Dino Ferrari.
Στις 16:00, τα μονοθέσια ξεκίνησαν για τον γύρο σχηματισμό τους, ενώ λίγα λεπτά αργότερα παρατάχθηκαν στο grid για τα πέντε φώτα της εκκίνησης.
Μπροστά, η εκκίνηση ήταν καθαρή, με τον Max Verstappen να ξεπετάγεται άψογα και να υπεραμύνεται αποτελεσματικά της pole του. Πίσω του, Norris, Leclerc, Sainz και Piastri διατήρησαν τις θέσεις τους, με τον μοναδικό που κέρδισε θέση στον πρώτο γύρο να είναι ο Lewis Hamilton, που ανέβηκε 7ος, ακριβώς πίσω από τον teammate του, George Russell.
Με το DRS να δίνεται στους οδηγούς από το τέλος του δεύτερου γύρου κι ύστερα, ο Verstappen είχε ακριβώς τη στιγμή που έπρεπε μια διαφορά πάνω απ’ το δευτερόλεπτο, κάτι που του έδωσε μαξιλάρι ασφαλείας. Από εκεί κι έπειτα, ο πρωταθλητής έχτισε τη διαφορά σε κάθε γύρο, ξεπερνώντας σύντομα τα 4 δευτερόλεπτα.
Λίγο πιο πίσω, η μάχη που κέρδιζε το ενδιαφέρον ήταν αυτή ανάμεσα σε Sainz και Piastri. Ο Αυστραλός, που χθες στις κατατακτήριες έκανε τον δεύτερο χρόνο, αλλά δέχτηκε ποινή τριών θέσεων λόγω παρεμπόδισης στον Magnussen, έδειχνε ταχύτερος, όντας κολλημένος πίσω από τον διαχύτη της SF-24.
Θα έπρεπε να περιμένει μέχρι τα πρώτα pit, ωστόσο, για να βγει μπροστά του…
LAP 33/63
— Formula 1 (@F1) May 19, 2024
Piastri fans, let's hear you 👀
The McLaren starts to close on Leclerc's Ferrari for the final spot on the podium#F1 #ImolaGP pic.twitter.com/k21GDnWdCY
Μετά τα pitstop, όπου η μέση γόμα έδωσε τη θέση της στη σκληρή, ο Leclerc ανέβασε ρυθμό και σύντομα βρέθηκε σε θέση να απειλεί τον Lando Norris για το δεύτερο σκαλί του βάθρου, με τη μάχη να θυμίζει…σε αντιστροφή, αυτή των Sainz και Piastri στην αρχή του αγώνα.
Μπορεί ο Μονεγάσκος να ήταν σταθερά στη ζώνη DRS του Βρετανού, όμως δεν έβρισκε τρόπο να βρεθεί μπροστά από την MCL38. Εν τέλει, έχοντας ένα άτσαλο πέρασμα στη Variante Alta, ο Leclerc έχασε το προνόμιο του DRS, με τον Norris να παίρνει ανάσα στον 50ο γύρο.
LAP 48/63
— Formula 1 (@F1) May 19, 2024
Norris gets some breathing space as Leclerc goes over the grass on the inside of Variante Alta 😲#F1 #ImolaGP pic.twitter.com/rgH0bd5qhY
Από εκείνο το σημείο και ύστερα, όμως, ο Norris όχι απλά πήρε ανάσα, αλλά ξέφυγε εντελώς, κυνηγώντας πλέον τον Max Verstappen για την πρώτη θέση! Τα 6 δευτερόλεπτα στον 50ο γύρο από τον Ολλανδό έγιναν κάτω από 2 στον 57ο από τους 63, με τον Verstappen να μην έχει το περιθώριο να πιέσει όσο θα ήθελε: αφενός δεν βολευόταν με την σκληρή γόμα, αφετέρου είχε δεχτεί ασπρόμαυρη σημαία για όρια πίστας νωρίτερα. Μια ακόμα παράβαση, και θα έχανε τη νίκη!
Οι τελευταίοι γύροι ήταν καθηλωτικοί. Θα έμπαινε στο DRS ο Norris; Θα κατάφερνε να περάσει τον πρωταθλητή που σε καμία περίπτωση δεν θα γινόταν εύκολο θύμα;
LAP 62/63
— Formula 1 (@F1) May 19, 2024
"Battery is almost empty!" 📻
THE GAP IS ONE SINGLE SECOND BETWEEN THEM!#F1 #ImolaGP pic.twitter.com/SuJmzvuwqc
Ο Norris δεν κατάφερε ποτέ να μπει στο DRS τελικά, φτάνοντας πολύ κοντά στην πηγή. 8 δέκατα χώρισαν τους δύο οδηγούς στην καρό σημαία, με τη McLaren να δείχνει πως σταθερά είχε τον ρυθμό να κινηθεί ταχύτερα από την RB20!
Πίσω από τους δύο ταχύτατους, στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Leclerc, δίνοντας χαρά στους φίλους της Ferrari που είχαν να δουν μια κόκκινη φόρμα στο βάθρο της Imola από το 2006 και τον Michael Schumacher!
4ος ο Piastri που βγήκε μπροστά από τον Sainz και διατηρήθηκε άνετα μπροστά από τον Ισπανό. Στο 6-7 σε δικό τους αγώνα οι δύο Mercedes, που ήταν ξεκάθαρα το 4ο μονοθέσιο σήμερα. Τη δεκάδα έκλεισαν οι Perez, Stroll και Tsunoda.
The first Ferrari driver to finish on the podium in Imola since Michael Schumacher in 2006...
— Formula 1 (@F1) May 19, 2024
Bravo, Charles 👏 pic.twitter.com/0N2OnxOdDv
Η Formula 1 συνεχίζει την ευρωπαϊκή της περιοδεία σύντομα, με το ιστορικό, γραφικό Grand Prix του Monaco να έρχεται την επόμενη εβδομάδα, το τριήμερο, 24-26 Μαΐου! Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα, μόνο στο F1fan.gr!
ΠΗΓΗ: f1fan.gr
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια